fredag 28 november 2008

Dag fyra













Vårat lyxiga badrum...

Nu har vi landat mentalt. Vi har kommit in i dygnsrytmen och värmen.
Vi har haft lite otur med vädret men det kommer att bli bättre.
I kväll lyxade vi till det med middag på stranden, Maria fick sina pommesfrittes som hon längtat efter sedan vi kom. Vi lever för 200 kr per dag, och det är med boende och alla måltider för två.
Imorgon väntar klättring och förhoppningsvis lite sol och bad.
Vi ska snart lägga upp mer bilder.
/Jimmy och Maria

6 kommentarer:

SolSkuggan sa...

Men hå och hej:) Så skoj att ni har en blogg så vi kan följa era förehavanden. Kulikul verkligen det var brorsan som tipsade mig.
Ja vilket tjusigt badrum ni har.
Ha det nu så gott och var rädd om er. Joo sen var det verkligen trevligt att se Maria också vilken raring:) Kram på er bägge.
Ps jag har också en blogg
SolSkuggan Faster Kristina

SolSkuggan sa...

Min bloggadress kom inte med.. Den är http://solskkuggan.blogg.se
Men jag fattar precis om eran lina därborta är lite seg så ni inte kan hälsa på i min blogg:)
Kram gen från Faster Kristina

C.E.O sa...

Hej på er! Kul att läsa om era äventyr och att ni har kommit fram trots ockupationen av flygplatserna. Vi är i Sthlm nu hos Faster/Moster Mimi, vi ska dra ner till Anfi på Gran Canaria imorgon och softa en vecka med hela familjen!

Hahaha skön toa ni har, hoppas bra klättring kompenserar usel standard! Ska bli kul att se fler bilder från er resa, väntar med spänning! Tills vidare kör så det ryker och lycka till med klättringen.

MVH
Kusin Johan och alla andra KarlssonWassare!

Lupin sa...

Shit vad roligt att ni kommit er till rätta nu. Skulle så sjukt gärna vara där med er och chilla för det verkar helt awsome. Här är det blötsnö och jag flörtade till mig ett par gratis par converse skor från den där skobutiken vid MQ. Ha det så bäst! Många kramar på er

Lisa sa...

vilket lyxigt badrum, med toastol och allt...

Hur går det för er? Vad gör ni? Har ni hunnit landa i reselivet? Skriv och berätta, så vi får fortsätta följa ert äventyr!

Här har det blivit vinter på riktigt. Snö och kallt, ganska mysigt - men visst kan man stundtals längta efter det liv ni lever nu.

På fredag fyller Robbie år och på lördag blir det lite kalas. Det är såna gånger, som när man funderar över vilka man ska bjuda, ni känns så långt borta.

Saknar er båda elefantligt mycket och hoppas att ni har en fantastisk tid och njuter av livet!

Puss och kram, Lisa
Robbie skickar också blöta pussar

ingela sa...

jag hoppas att allt är bra med er, vad skönt att ni inte strandade på flygplatsen.
här i lueå är allt precis som vanligt, algot vägrar sova elsa sover redan med en jättebula i pannan efter ett race i tvättstugan och en krock på dagis.
jag har hört ordet jultomte 1058 gånger i olika sammanhang, varav 300 av dessa är när elsa ska överbevisa mig att han bara klätt ut sig( för när han tar av sig mössan är det ingen jultomte mer bara en gubbe med skägg...)

vi hoppas att få se mer bilder snart. sköt om er vi tänker ofta på er...
kramar ingela jim algot elsa